פתרונות הצללה חשמלית למרפסת קיימים במספר דרכים ואפשרויות בפנינו . יש להחליט מה הכי מתאים ונכון לעסק או לבית שלכם בהתחשב בתנאי המקום שלכם כמו גודל ומאפיינים נוספים. הצללה למרפסת היא עניין נפוץ מאוד בכל בית ובית שבה ישנה מרפסת שצריך לנצל אותה בין אם זה משחק לילדים או לאחסן פריטים ומוצרים שלא בשימוש. פתרונות הצללה למרפסת ניתנים לביצוע לא רק בבתים פרטיים אלא גם למקומות ציבוריים כמו מסעדות או בנייני עסקים שמעוניינים בעיצוב המראה למקום  וכבר ממזמן נחשב לפריט חובה שנדרש כדי להקל על חיינו. כשנדבר על פתרונות הצללה למרפסת עומדות בפנינו האפשרויות הבאות: פרגולה חשמלית או סוכך זרועות חשמלי, פרגולה תלויה, או סגירת המרפסת בסגירת אקווריום, סוכך מרקיזה זאת גם אפשרות נוספת.

 כל פתרונות ההצללה נמצאו כפתרון לא רק לגשם אלא גם להצללה מהשמש בחודשים החמים שיש לנו כאן בארץ. עמידות החומרים מאפשרת לכם ליהנות לטווח הרחוק בנוסף לעובדה שתוכלו להתייעץ אתנו בכל שאלה ונושא. סוכך זרועות חשמלי הוא מהפתרון הנפוץ יותר להצללה מעצם היותו פשוט ונוח. הוא מורכב מזרועות אלומיניום וכולל מנגנון גלילה חשמלי. פרגולה תלויה הוא פתרון חדשני מצטיינת בכך שהיא יכולה להישען על קיר אחד בלבד ולא תופסת יותר מידי מקום. עוד פתרון להצללה למרפסת הוא סגירת אקווריום ומעולה למחפשים פרטיות מלאה והגנה מלאה מפני כל תנאי מזג האוויר. סוכך מרקיזה שמורכב מיריעות פלסטיק אטום לחום וגשם הוא מתקפל בצורת רבע כדור  שניתן לשדרגו למנוע חשמלי או להשאיר אותו בעניין של קיפול ידני. 

המטרה שלנו היא שתהיו מרוצים מרגע הקנייה של אחד מפתרונות ההצללה למרפסת שתבחרו מרגע הייעוץ ועד להתקנה המלאה, מדובר גם על מראה עיצובי שמעניק לבית או לעסק תחושת יוקרה ותסב לכם שקט נפשי והנאה מהצללה מהשמש וגם מפלט בגשם לפינה הקטנה שלכם בבית העסק או בבית. הצללה למרפסת מחיר רווחי ומותאם מגיע במבחר גדלים ועיצובים שונים שבכל עיצוב תוכלו למצוא את מה שהכי מתאים ונוח לכם, ישנה גם אפשרות לבחירת צבע מסוים שאותו תרצו לשלב ולא כל ספק תהיה הבחירה המושלמת עבורכם