פרגולה לחצר היא תוספת פשוטה לביתנו אשר משמשת אותנו בכל חודשי השנה, בקיץ הצללה נעימה ובחורף מחסה מטפטופי הגשם. אתם מעוניינים ליצור הצללה ומחסה, לשטח חיצוני? 

פרגולה לחצר היא הפתרון המושלם.

הפרגולות לחצר כיום נפוצות ביותר, ניתן לראות כי הרבה אנשים מעוניינים במתחם הצלה נוח ונעים באזור בתיהם. אנו מתחייבים להתקנת הפרגולה לחצר במחירים הגונים ונורמליים. 

התקשרו אלינו לקבלת יעוץ והכוונה, שנוכל להתאים לכם את הפרגולה המושלמת בשבילכם.

התקנת פרגולות

על מנת ליצור שטח נעים בחצר, בגינה או במרפסת, אנו מתקינים את הפרגולה לנוחיותכם באזור אשר משמש אתכם. בפינת ישיבה, בגינה, מעל בריכה, או אף מעל מתחם החניה.

עלויות התקנת הפרגולה לחצר הוא בהתאם לסוג הפרגולה, גודל הפרגולה, מורכבות ההתקנה שלה, מורכבות העיצוב, וכמובן סוגי החומרים אשר תבחרו.

ישנם שני סוגים עיקריים של שימושים לפרגולות, אשר נפוצות במרחב הישראלי, כלומר, שני חומרי בסיס אשר מהם אנו בונים את הפרגולה לחצר- הפרגולות מאלומיניום, אשר זהו חומר יציב ומבוקש בשוק, וכמובן, פרגולות מעץ.

בנוסף לפרגולות אלומיניום ופרגולות עץ ישנם סוגים נוספים, למשל כמו פרגולות פלסטיק, אך אלו חומרים אשר פחות נפוצים בשוק הישראלי. 

כשהפרגולה לחצר היא איכותית, ואמידה הבניה שלה נעשית בהרכבה בטוחה, היא תשמש אתכם שנים רבות, ובזכות חידוש צבע או בלאי לאחר מספר שנים, הפרגולה לחצר תראה אף חדשה כברגע הבנייה.  

צרו קשר אתנו כעת, ותהיו בטוחים שמצאתם את הפתרון הטוב ביותר להצללה חשמלית

 

מחירי בניית פרגולות

אצלנו בניית הפרגולה לחצר במחירי עלות נוחים, מחיר מתחשב המתאים לכל כיס, כמובן לפי סגנון ועיצוב הפרגולה, החומרים והגודל.

כמו כן, בתוספת עלות בסיסית נוכל להתקין את הפרגולה עם תאורה, חשמל, ועוד שדרוגים רבים ומגוונים.

הפרגולות לחצר הוכיחו את עצמן כפתרון יעיל ואפקטיבי, כגג מקורה אך נוח, שלא אוטם וסוגר אזור שלם אלא משאיר מרחב ותנועתיות, חופש ואוויר.

אם אתם מעוניינים בפתרון הצללה מעולה תוכלו להתקין פרגולה במחירים מדהימים אצלנו. הייעוץ- חינם!

אנו נשמח להעניק לכם שירות, תמיכה ולהתאים לכם את הפרגולה באופן אישי, שתממש את צורכיכם באופן המיטבי.