סוכך מסך חשמלי שהם בעצם וילונות חוץ הוא סוכך אנכי שחוסם את קרני השמש מהחזית הבית או חלון העסק. הסוכך מסך חשמלי מאוד נפוץ כיום בארץ ומהווה פתרון הצללה אלגנטי ויוקרתי לפנים וחוץ הבית. סוכך מסך יפצה אצלכם על תחושת חוסר פרטיות מהבניינים הסמוכים. סוכך מסך  מותקן בחזית המרפסת ויורד מהתקרה ומספק הגנה מהשמש ושליטה על כמות האור. סוכך מסך חשמלי קל להפעלה ומותאם בגודל ובמידה לחלונות הבית או לוויטרינות ודלתות זכוכית. ואפשר גם לשלב אותו עם פרגולה אחרת ובכך ליצור הצללה מלאה, כמו כן גם לא תופס מקום בעת קיפול שלו ומגיע במגוון רחב של כיסויים לבחירה.

ולא לשכוח את העניין של שליטה מרחוק באמצעות מתג שלט או במקרים מסוימים אפילו שליטה מהטלפון. ניתן גם להתאים את סוכך מסך חשמלי גם כפתרון לשומרי שבת כך שיופעל ידנית באמצעות מנואלה. סוכך מסך חשמלי עמיד לשנים רבות מכיוון שעשויה מחומר אל חלד והבלאי הוא מועט מאוד, מדובר גם על מראה עיצובי שמעניק למקום תחושת יוקרה ואינטימיות. בעזרת יעוץ נכון ניתן לבחור במגוון גדלים ועיצובים שונים שבכל עיצוב תוכלו למצוא את מה שהכי מתאים ונוח לכם, ישנה גם אפשרות לבחירת צבע מסוים שאותו תרצו לשלב עבור סוכך חשמלי או סגירת חורף חשמלית.

בדרך כלל מספר שנות האחריות הוא לרוב 5 שנים וזה תלוי בעיקר בדגם הסוכך אבל כמובן שגם לאחר תקופת תום האחריות נלווה אתכם בכל בעיה שהיא. מבחינת סוגי הכיסויים שקיימים מדובר בכיסויים איכותיים שמה שהם מספקים בין היתר: כיסוי אוורירי ואטום עם שכבות הגנה מגשם ושמש, ישנו גם כיסוי מחומר פלסטי שעמיד לאורך שנים ויש גם רשת פלסטית גמישה אשר מאפשרת לראות את הנוף מעבר לכיסוי. סוכך מסך אמור להיות מורכב מפנים הבית בלבד וכך גם שומר על איכותו כך שלא מגיע במגע עם גשם או עם קרני שמש ישירות. סוכך מסך חשמלי תהווה עבורכם את הפתרון להצללה המושלם ואנו נלווה אתכם לאורך תהליך זה.