זוהי פרגולה מתקפלת שהגג שלה ניתן לעצירה פתיחה וסגירה בכל נקודה שהיא במסילה דבר שנותן את האופציה ליהנות מהצללה מלאה חלקית או בכלל ללא הצללה. מאפייני הפרגולה חשמלית נאספת שהיא אטומה למים ומפסקת הגנה מלאה מרוח או כפתרון הצללה לקיץ ובדרך כלל אינה מצריכה מאתכם שום אישור עירייה. אופציה נהדרת נוספת היא התקנה של גופי תאורה בתוך מסגרות האלומיניום כך שהמראה הייחודי לא יתפספס בעין של אף אחד. אנו מתחייבים למחיר הוגן ושקיפות מלאה לאורך כל התהליך, כמובן שבסופו של דבר מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

יש צורך לקחת בחשבון את איכות המרכיבים כי בסופו של דבר מדובר במוצר חשמלי שנועד לשרת אותנו לאורך שנים ארוכות, ותרצו לקנות במקום שיספק לכם את התמיכה המושלמת .החומרים שנבחרו בקפידה על ידי אנשי מקצוע מנוסים שמתאימים את אופי החומרים לאופי האקלים בארץ וזוהי שיטה שמאוד נפוצה בהמון מדינות בעולם. פרגולה חשמלית נאספת עברה את כל סוגי הבדיקות הבטיחותיות ואמידה בפני כל מפגע שהוא גם אם זה מפגע של נזקי חורף כגון גשם ברד או רוחות חזקות בחורף, או קרני שמש חמות שיש לנו בימי קיץ מסוימים, אתם יכולים להיות בטוחים שקניה זו תהיה אחת החשובות שעשיתם לעסק שלכם ולעיצוב היוקרתי שתקבלו מאתנו. 

עמידות החומרים של פרגולה חשמלית נאספת מאפשרת לכם ליהנות לטווח הרחוק בנוסף לעובדה שתוכלו להתייעץ אתנו בכל שאלה ונושא. המטרה שלנו היא שתהיו מרוצים מרגע הקנייה והייעוץ ועד להתקנה המלאה עוד פרמטר הוא עלות הובלה והרכבה שכן אצלנו תיהנו מיתרון זה ותוכלו להישאר בראש שקט לכל אורך התהליך שנעשה במספר שעות בודדות בלבד. פרגולה חשמלית נאספת כפתרון הצללה חשמלי מגיע במבחר גדלים ועיצובים שונים שבכל עיצוב תוכלו למצוא את מה שהכי מתאים ונוח לכם, ישנה גם אפשרות לבחירת צבע מסוים שאותו תרצו לשלב, ניתנת להזמנה ובנייה בכל אורך גודל ורוחב שתבחרו ובכך מתאימה את עצמה לצרכי העסק והמקום שלכם