אם בחרתם בסוכך אלומיניום חשמלי אז כנראה שבחרתם בפתרון הקירוי וההצללה מהמתקדמים ביותר בעולם מעל ל-50 מדינות, פתרון זה ניתן לביצוע לא רק בבתים פרטיים אלא גם למקומות ציבוריים ועסקים ואם אתם בעלי עסק אתם חייבים את זה ככלי מספר אחת למשיכת לקוחות ושיווק. בלחיצת כתפור אחת אתם פשוט עושים לעצמכם את החיים קלים ללא הסתבכות מיותרת והתעסקות עם תקלות טכניות או מאמץ כלשהו עם הידיים לפתיחת הסוכך, בנוסף לעובדה שהוא מורכב מחומרי גלם ייחודיים ומותאמים לצרכינו מבחינת תנאי האקלים בארץ.

אמינות הסוכך אלומיניום חשמלי תשרת אתכם לאורך שנים ללא כל חשש. אופציה נוספת היא בחינת אפשרות להוספת אורות לד לתוך הסוכך אלומיניום חשמלי אבל זה יעשה בהתאמה אישית ובחינת האפשרות אם ניתן לבצע זאת, דבר שיכול לשדרג פי כמה וכמה את המראה והסגנון של הבית או העסק שלכם. בהמון מדינות באירופה זה כבר עניין של סטנדרט שקיים כבר שנים על גבי שנים. סוכך אלומיניום חשמלי נמצא כפתרון לא רק לגשם אלא גם להצללה מהשמש בחודשים החמים שיש לנו כאן בארץ ועברה את כל סוגי הבדיקות הבטיחותיות ואמידה בפני כל מפגע שהוא גם אם זה מפגע של נזקי חורף כגון גשם ברד או רוחות חזקות בחורף, או קרני שמש חמות שיש לנו בימי קיץ מסוימים, אתם יכולים להיות בטוחים שקניה זו תהיה אחת החשובות שעשיתם. עמידות החומרים מאפשרת לכם ליהנות לטווח הרחוק בנוסף לעובדה שתוכלו להתייעץ אתנו בכל שאלה ונושא. המטרה שלנו היא שתהיו מרוצים מרגע הקנייה והייעוץ ועד להתקנה המלאה של פרגולות חשמליות ומרקיזות חשמליות.

נושא תו תקן מאושר של סוכך אלומיניום חשמלי על ידי מכון התקנים זהו עניין קריטי ומחייב שיהיה למוצר  מבחינת בטיחות ישנה אחריות מצדנו להתחייב לעניין זה. סוכך אלומיניום מגיע במבחר גדלים ועיצובים שונים שבכל עיצוב תוכלו למצוא את מה שהכי מתאים ונוח לכם, ישנה גם אפשרות לבחירת צבע מסוים שאותו תרצו לשלב. ניתן להזמנה ובנייה בכל אורך גודל ורוחב שתבחרו ובכך מתאימה את עצמה לצרכי העסק והמקום שלכם. אנו מתחייבים לתת לכם מחיר הוגן ונלווה אתכם לאורך כל התהליך מבחירת סוכך חשמלי למרפסת ועד להתקנה מלאה כולל תקופת אחריות רחבה וארוכה דבר שיבטיח לכם שקט נפשי לאורך זמן