אנו מכירים את הרגע הזה בחורף שבא לנו לצאת לגינה, לשבת עם כוס קפה חם תחת טיפות המים, אבל בלי להירטב.

לכן היום נוכל לראות מכון רב של סוככים לכניסה לבית בשוק הישראלי, סוככים בכל מיני צורות וגדלים, אופציות מגוונות ורבות תאורה משתנות. 

מזג האוויר הישראלי הינו נוטה להשתנה רבות, לפעמים אף ביום אחד נראה שגם חם וגם קר, יש שמש ואז גשם, מזג אוויר לא צפוי ומלא הפתעות.

לשם כך בחברתנו אנו נוכל להציע לכם מגוון רחב של סוככים לכניסה לבית. תוכלו לשבת בנעימים בחוץ לא משנה איך השמיים יראו. בביטחון ובאסתטיקה, הסוכך לכניסה לבית הוא פתרון מושלם לכל בית.

הזמנת סוככים

את הסוככים חשמליים שקיימים בארצנו תוכלו להזמין בקלות, להתקין בכל מתחם שתחפצו, בשל התנאים המשתנים ובזכות התפתחויות רבות וטכנולוגיות חדשות, הסככים כיום מתקדמים יותר, קלים יותר, יפים יותר ויעילים יותר.

הדגמים החדשניים ביותר הם הסוככים המתכווננים, בעזרת שלט רחוק וקל שימוש, הסוככים ניתנים לכיוונון מהיר לפי טעמכם האישי.

תוכלו בקלות לקבוע כמה אור יכנס צל או רוח, לסגור לחלוטין ולפתוח לחלוטין.

אלו הדגמים הנחשקים היום וניתנים אף להוסיף מתקני תאורה למראה יוקרתי, להתאים צבע וסגנון בחופשיות.

ישנם דגמים נוספים רבים, שגם להם מערכות מתקדמות ללא בהכרח צורך בחשמל, תוכלו להתקין סוכך בכניסה לבית שיתאים למשאלתכם האישית, הן בגודל בצורה או בזווית.

שימושים לסוככים

עם מערכות כיוון נוחות, תעניקו למרפסת, לגינה או לכניסה מראה אסתטי ונקי, בשילוב של בטחון ונוחות אישית.

לכל סיר יש מחסה ולכל סוכך יש סגנון. הסוכך לכניסה לבית הוא פתרון אולטימטיבי בארצנו למגוון שימושים, זוהי תוספת קטנה ונחמדה שמקפיצה את כל ערך וסגנון הבית.

התוספת מוסיפה לכם שטח אף יותר מהקיים, שכן הוא יעניק לכם את היכולת, לשבת מחוץ לבית גם במזג אוויר לא נוח ולהרגיש בנוחות מלאה.

תחום הסוככים ושימושים לפרגולות תמיד בהתפתחות ובשל המידע העצום שקיים באינטרנט בחברתנו תוכלו לקבל יעוץ מלא לגבי הסוככים לכניסה לבית.

אנחנו נשמח להעניק לכם שירות והכוונה, התקנה בטוחה ואיכותיות.